گوش و حلق و بینی :
کلینیک پارس ,گوش و حلق و بینی, متخصص گوش و حلق و بینی,بهترین متخصص گوش و حلق و بینی ,بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در کرج,بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در فردیس, بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در ملارد,جراحی بینی ,جراحی زیبایی بینی ,رینوپلاستی,سپتو پلاستی

کلینیک  تخصصی گوش و حلق وبینی:

اهداف:کلیه اعضای این گروه خود را متعهد به حرکت در جهت رشد و تعالی و ارتقا کیفیت درمانی می دانند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

متخصص گوش و حلق و بینی در چه زمینه‌ای تخصص دارد؟

از تخصص های مهم در پزشکی راه هوایی ، شنوایی ، بویایی ، چشایی ، زیبایی سر ، صورت و بینی بیماران سروکار دارد تخصص گوش ، حلق و بینی است .

از مهمترین بخش های جراحی یک جراح گوش ، حلق ، بینی مبحث تومورهای سروگردن و تومورهای حنجره و حلق نازوفارنکس و سرطان های سر و گردن است

متخصص گوش و حلق و بینی اطلاعات کافی در مورد ناحیه سر و گردن دارد، می‌تواند عمل زیبایی بینی انجام دهد. حتی گاهی متخصص باتوجه‌به شرایط مراجعه‌کننده عمل زیبایی را هم‌زمان با عمل انحراف بینی یا پولیپ بینی انجام می‌دهد.

این پزشک در موارد زیر تخصص دارد:

مشکلات مربوط به گوش :

شامل: عفونت و التهاب گوش، کم شنوایی ، وزوز گوش ، کم‌ شنوایی و ناشنوایی،بیماری منیر گوش اختلال در تعادل و سرگیجه های مرتبط با لابیرنتیت، پارگی و آسیب های پرده گوش و تروماها، گرفتگی کانال گوش، تومورهای گوش، بیماری منیر و

مشکلات مربوط به بینی و سینوس و بیماری‌ها روی تنفس، حس بویایی و شرایط فیزیکی تأثیر می‌گذارند:

شامل: پولیپ، سینوزیت، رینیت مداوم و آلرژیک (به التهاب پوشش داخلی حفره بینی رینیت گفته می‌شود) ، از دست دادن حس چشایی، خونریزی مداوم از بینی، شکستگی بینی و تروماها، آنومالی های مادرزادی بینی، تومورهای بدخیم حفره بینی ،آلرژی ،سنوزیت،خونریزی بینی،پولیپ بینی،انحراف بینی،گرفتگی بینی ،ازدست دادن بویایی

مشکلات مربوط به حنجره :

مانند: مشکل در بلع غذا، و مشکلات صدا و تارهای صوتی، مشکل در صحبت کردن، لوزه،گلودرد، تروماهای حنجره، لارنژیت حاد، تومورهای حنجره و

مشکلات مربوط به دهان و حلق :

مانند: سوزش لب ها، شکاف لب و دهان در نوزادان، اختلالات التهابی مرتبط با زبان و ضایعات آن، دشواری در خوردن غذا ناشی از زخم های دهانی، آبسه دهانی، لوزه سوم، تومورهای دهان و حلق، تومورهای بزاقی و گرفتگی صدا،گلودرد، ،رفلاکس معده،لارنژیت( تارهای صوتی ملتهلب می شوند)

مشکلات مربوط به سر و گردن و تیروئید:

مانند: بزرگ شدن غدد لنفاوی (لنفادنوپاتی های این ناحیه) و تومورهای بدخیم همچون؛ لیپوم گردنی، لنفوم، انواع تیرییدیت ها و تروما و بدشکلی سر و گردن تخصص دارند.

مشکلات مربوط به خواب، مانند: اختلالات تنفسی انسدادی مرتبط با خواب؛خروپوف و یا آپنه خواب (آپنه خواب نوعی اختلال خواب است و باعث می‌شود تنفس در حین خواب بارها قطع شود)

جراحی‌های زیبایی و ترمیمی مربوط به این ناحیه هم توسط متخصصان گوش و حلق و بینی انجام می‌شود. زمانی که اعصاب سر و گردن آسیب ببیند، ممکن است بینایی، بویایی، شنوایی و حرکات صورت تحت تاثیر این اختلال قرار بگیرند.

کلیه عفونت یا تومورهای سرطانی یا گردنی

خدمات متخصص گوش و حلق و بینی کلینیک پارس :

• . شستشوی گوش (ساکشن)
  • . بیماریهای عفونی و آلرژیک
  • . مشاوره رایگان جهت جراحی زیبایی بینی( رینوپلاستی)
  • . درمان انحراف تیغه بینی ( سپتوپلاستی)
  • . جراحی زیبایی گوش ( اتوپلاستی)
  • . آب ریزش بینی ( مزمن)

. رفع انسداد راه هوایی و تنفس از راه بینی