پوست و مو :
کلینیک پارس,متخصص پوست و مو,متخصص پوست و مو در فردیس ,متخصص پوست و مو در ملارد,پوست ,مو, متخصص پوست و مو در کرج,بهترین متخصص پوست و مو کرج ,بهترین متخصص پوست و مو در فردیس ,بهترین متخصص پوست و مو در ملارد,بهترین دکتر پوست در فردیس ,بهترین دکتر پوست در کرج

کلینیک تخصصی پوست و مو:

اهداف :کلیه اعضای این گروه خود را متعهد به حرکت در جهت رشد و تعالی و ارتقا کیفیت درمانی می دانند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

متخصص پوست یا درماتولوژیست کیست و چه وظایفی دارد؟

متخصص پوست و مو یا درماتولوژیست، یکی از پزشکانی می‌باشد که در زمینه درمان کردن انواع بیماری‌های پوستی، ناخن، مو تخصص دارد. شما می‌توانید برای سلامت پوست خود به این پزشک که  در زمینه شناخت پوست و مو تخصص دارد مراجعه کنید.

پوست شما بزرگ‌ترین اندام بدن شماست. همچنین اولین خط دفاعی شما در برابر باکتری‌ها، ویروس‌ها، رطوبت، گرما و موارد دیگر است. به تنظیم دمای بدن شما کمک می‌کند و نقش مهمی در سلامت سیستم ایمنی افراد ایفا می‌کند. همچنین سرنخ‌هایی در مورد سلامت داخلی بدن را نیز ارائه می‌دهد منطقی است که چنین اندام بزرگ و مهمی باید یک پزشک متخصص در مراقبت از آن داشته باشد. متخصص پوست این کار را انجام می‌دهد. متخصصان پوست و مو یا دکتر زیبایی می‌توانند در کنار شما باشند و سلامت پوست و موی شما را تضمین کنند.آنها با نگاه کردن به پوست، می توانند علائمی را شناسایی کنند که نشان دهنده یک بیماری داخلی مانند مشکلات معده، کلیه ها یا تیروئید باشد.

برخی از وظایف یک درماتولوژیست عبارت است از تشخیص  و درمان بیماری های مرتبط به پوست، مو ناخن از جمله:

• انجام خدمات درمانی :

• . مشکلات ناخن :

لکه ها، تغییر رنگ و جدا شدن ناخن از مشکلات رایج ناخن هستند که توسط متخصصین پوست درمان می شوند.

• . درماتوپاتولوژی :
  • نمونه برداری و بررسی نمونه ها از روی پوست، مو و ناخن برای تشخیص بیماری های مختلف.

• .درمان ریزش مو :
  • ریزش مو ممکن است به دلیل طاسی ارثی باشد. همچنین شرایطی مانند استرس، بیماری و تغییرات هورمونی نیز ممکن است بر ریزش مو تأثیر بگذارند. متخصص پوست می تواند علت زمینه ای را تعیین کند و در صورت امکان به درمان آن کمک کند.

• . درمان آکنه و جوش و جای جوش :
      • بر اساس شدت آکنه، متخصص پوست می‌تواند این عارضه را با درمان‌های موضعی، دارو، لیزر یا سایر روش ها مانند نور درمانی، لایه‌برداری شیمیایی یا با برداشتن کیست‌های بزرگ درمان کند.

• . درمان اسکار :
      • درمان جای زخم و جای آکنه.

• . عفونت ها :
      • ویروس‌ها، باکتری‌ها، قارچ‌ها و انگل‌ها همگی می‌توانند به پوست شما راه پیدا کنند و باعث انواع عفونت‌های پوستی شوند. متخصص پوست علت عفونت را تشخیص می دهد و درمان مناسب را تجویز می کند.

• . درماتیت :
        • انواع مختلفی از بیماری های پوستی را در بر می گیرد که باعث التهاب و تحریک می شوند. این شرایط ممکن است شامل اگزما، کلاهک گهواره ای و واکنش های آلرژیک باشد.

آسیب‌شناسی پوستی:

. جراحی پوست :

انجام جراحی های پوستی، مویی و ناخنی بیماری های مختلف.

جراحی سرپایی پوستی برای از بین بردن زگیل، خال و ضایعات پوستی.

برخی از متخصصان پوست در انجام جراحی های بزرگتر مانند برداشتن کیست تخصص دارند.

• . درمان سرطان پوست :
  • سرطان پوست می تواند در هر جایی از بدن رخ دهد. متخصص پوست می‌تواند سلول‌های سرطانی را حذف کند و شما را تحت نظر داشته باشد تا مطمئن شود که سرطان برنمی‌گردد.

•  انجام خدمات زیبایی :

• . آنها آموزش های لازم را برای ارائه درمان های زیبایی مانند :
  • بوتاکس، فیلرها، لایه برداری های شیمیایی و غیره دارند.

متخصص پوست اطفال :

خدمات متخصص پوست و مو کلینیک پارس :

خدمات زیبایی:

. جراحی زیبایی پلک و صورت

. لیفتینگ RF

. گونه گذاری و ازبین بردن چروک های پوست با تزریق چربی

. زیبایی و جوانسازی و رفع چروکهای پوستی با تزریق بوتاکس و ژل مرغوب

. لیزر جوانساز و هموارساز

. لیزر تاتو و لکه های قرمز و تیره و سایرضایعات پوستی

. لیزر لیپوماتیک و لیپولیزر جهت از بین بردن چربی های اضافه

لیزر جای جوش و جای بخیه

خدمات درمانی: